رز سیاه

واژه تنهایی واسه ام خیلی مبهم است

رز سیاه

واژه تنهایی واسه ام خیلی مبهم است

بازم سلام

 

 

سلام  

بچه های خوبم ماه مبارک رمضان است ، وخداوندبه همه ما نظردارد حتی من که بدم دوستون دارم ومی خوام امسال دوباره تو جشنواره رضوی امام رضا (ع) شرکت کنم می خوام یک موضوع تازه باشه کمکم کنید ممنون میشم راستی به همین روزای قشنگ که آدم ویاد پاکی بچکی می اندازه که چقدر دوست داشتیم روزه بگیریم امیدواره همتون هرآرزویی دارید برآورده کنه و از گناه هم پاک شوید الهی  

درپناه پرمهرش

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.hshokoohi.com

گفتـم که خطای من عظیم است عظیم
در حشر سزای من جحیم است جحیم
ناگـــــاه سروش غیب در گـوشم گــفت:
یـــــــادت نرود خــــدا کــریم است کـریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد